Snart är det dags

Jahapp..många dagar sen sist...och vad har hänt då? Jo, en hel del faktiskt!

I helgen har vi haft besök av Nina och vi har haft en mycket trevlig helg. Den har bestått mest av fika och sova *haha* så imorron blir det en långpromenad tror jag! Jag kan nästan gå som vanligt med min fot nu. Var faktiskt på stan utan både kryckor och lindad fot idag. Tryckte ner foten i gympadojan som gav skapligt med stöd men jag känner att jag är trött i foten nu ikväll så nu blir det att vila den. Typiskt att jag skulle skada den lagom till semestern. Jag hade ju längtat efter morgonpromenaderna.... innan värmen och allt pollen ger sig till känna! Men, om en vecka borde det vara okej igen...hoppas hoppas!

Så idag gick vi på stan och shoppade barngrejer för att...jag ska till Oslo på fredag! på självaste midsommarafton ska jag sitta 9 timmar på ett tåg mot min favoritstad där mina älsklingar bor!!! Det ska bli så himla roligt att träffa dom igen och deras nytillskott! :-) Fick kort av lillan idag och hon är verkligen söt! Så nu har det inhandlats diverse kläder och uteleksaker till barnen. Nu ska dom aktiveras! Imorron blir det en lite slappdag..ska kolla vad jag ska ha med mig, slå in lite presenter osv. Onsdag blir det en citytripp igen då jag ska framkalla lite bilder och göra ett album.

Men nu, nu blir det nog lite vila. Är lite trött....har varit en lång men himla bra dag faktiskt! Hoppas morgondagen blir lika bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback