Packar

Ja, lite har jag fått gjort med packningen kommer alltid i sista hand verkar det som. Men det rör på sig. Sakerna blir gjorda efter hand. Jag passade på att lyxa till det och ta ett långt och varmt fotbad. Det var riktigt nice. Fossingarna blev riktigt babymjuka efteråt och nu har jag målat naglarna också. Känner mig riktigt fin nu faktiskt. Jag brukar ju inte hålla på så här mycket med mina fötter. Jag hatar ju fötter! Men nu är dom ganska fina.

Jag packar alltid ner för mycket kläder..men det är ju så himla svårt att veta. Hur blir vädret, vad ska vi göra? Hur mycket spiller barnen på mig och hur mycket spiller jag på mig själv? Ja, många frågor...värsta I-landsproblemen! *haha* Men jag packar ner det jag tror...och en tröja till! :-)

Jaja....dags att sätta lite fart igen. Väskan blir inte packad av sig själv...dessvärre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback