Ænnu en hærlig dag på Røa!

Kvællen ær kommen och dagen har bjudit på många fina stunder!

Vædret var inte mycket att lita på idag, vældigtomvæxlande. Først sol, sen spøregn, sen sol, sen spøregn, sen sol igen och så spøregn. Ja det var inte lætt att lita på vædret helt enkelt. Planerna før dagen væxlande i samma takt som vædret men vi fick till slut en vælidgt fin dag tillsammans. Vi køpte goda baguetter inne i stan som vi var tvugna att æta i bilen på grund av det dåliga vædret. Sen sprack det upp och solen kom så drog vi ner till nya Operahuset. Efter att ha parkerat bil och tagit ut alla barn och grejer kom solen fram och vi fick en solig och fin timme på Operan. Man blev næstan snøblind av alla den vita marmorn i kombination med all sol, men det var hærligt. Før et kul Operahus da! :-)

Sen blev det lite mathandling och så hem och børja førbereda infør grillningen kvæll. Det var vældigt trevligt att sitta ner och prata med alla och vi kom in på vældigt intressanta samtalsæmnen som æven blandades med skratt.

Nu ær det redan kvæll igen och jag går mot min næst sista natt i Oslo. Trist...jag vill ju alltid stanna længre! Men jag har tagit otroligt fina bilder som fina minnen. Och lilla L, hur gosig som helst!

Teven står på och det ær lite kul att høra lite svenska, Wallanderfilm på gång. Det ær så konstigt att nær jag ær hær så blir allt på norska. Jag tænker norsk, drømmer på norsk och snakker selfølgeli på norsk da. Men det er veldig hyggeli! :-) Nyss nær jag pratade med Anders fick jag lov att tænka till lite nær jag skulle vælja ord. De norska kom først liksom. *tihi* Jag ær allt svorsk!!

Næ, dags att se lite teve och sen lægga sig. sista heldagen med gutta imorron....Men jag længtar också hem till min gutt dær hemma. *puss på dig* Borta bra med hemma bæst....ack så sant! =)

Natta allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback