Nå ær jeg hær!

Nu har jag varit i Oslo i lite øver ett dygn och det har hunnit hænda mycket på dessa få timmar!

Ojojoj va kul det var att træffa barnen igen och va stora dom har blivit! Och lilla princessan ær otroligt søt och snæll. Hon tycker næstan bæst om att ligga under sitt babygym och titta storøgt på alla glada færger.

Ær barnvakt just nu då L och C ær på fest så jag och pojkarna har haft lite disco i køket, spelat fotboll och sett på fotboll.Jag lovade O att han skulle få ser klart matchen...som gick till øvertid så det blev lite sent før han men han tyckte att det var så himla spænnande så ja okej då. Då får han se klart och Ryssland vann ju. Precis som vi ville. Men O sa något vældigt klokt och insiktsfullt. Han sa att han inte tycker om Ryssland på grund av hur landet styrs. Jag frågade hur han menade och han sa att de inte har demokrati. Vilken klok 9-åring han ær! :-)

Nu ær det stilla i huset och jag ska nog sova. Det kan behøvas før att orka med morgondagen också. Æven den lær gå i 130....minst! =)


Men ojojoj va kul det ær! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback