Midsommar!

Och efter idag blir det bara mörkare och mörkare! Ljuset vänder nu och ...näää, nu ska jag inte vara så tråkig. Klart vi ska njuta men det är ju sant faktiskt. Det blir sakta men säkert mörjare och mörkare tyvärr. Jag har ju inte fått uppleva de norrländska ljusa sommarnätterna ännu....*buhu* Men snart så!

Ja, då var det midsommarafton och den hade jag tänkt spendera på tåget på Oslo. Ska bli riktigt mysigt men jag måste erkänna att det inte blir någon traditionell midsommarmat utan mer macka, vatten och lite godis. Men men...det får man ta...sillen får vänta. Jag tror inte dom andra tågresenärerna uppskattar om jag tar fram en burk sill och lite potatis för att äta...nej huvva, hur skulle det se ut! *haha* Men det hade ju varit gott i och för sig.

Nu väntar den sista packningen. Det mesta är gjort nu så nu gäller det att få ihop väskan...alltid ett äventyr! Men först lite frukost så man kommer igång ordentligt.

Glad midsommar på er alla!

                     


Smultronet ser så himla mumsigt ut.... en klassiker att trä på grässtrån! :-)


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback