Kändisspotting och försvunnen mobil!

Vi har just kommit hem efter en minst sagt spännande trip till Coop.

Det hela började med att jag såg Carolina Klüft vid brödet, mjölken och köttavdelningen. Inte varje dag man ser en kändis i lilla Karlskrona. Men där var hon iaf. Jag såg även några barn som kom springande till sin mamma och ropade att dom hade sett henne. Jag höll mig lite mer diskret iaf! ;-)

Sen så när vi skulle betala upptäckte jag att min mobil inte låg i fickan. Så jag började leta runt kassorna och överallt i butiken där vi varit. Jag frågade i kundtjänst men ingen hade sett min mobil. Efter många samtal till den så hittade vi den inte. Vid några tillfällen var det till och med upptaget när jag ringde den så jag var helt övertygad om att nån hade hittat den och ringer upp alla pengar för fullt.

Uppgiven och förbannad åkte vi hem. Vi lämnade namn och nummer om den skulle dyka upp.

Satt kvar i bilen en stund och var ännu mer förbannad och lessen. Alla nummer jag hade där var ju försvunna. FAN!!!

När vi kom hem skulle jag söka upp ett nummer så jag kunde spärra kortet i alla fall. Jag var på vippen att göra det då jag kom på att då kan ju inte den som hittat den ringa till mig och säga att dom hittat den så jag avbröt. Sen började jag ringa den igen och låååååååångt bort hördes en vibration. För jag hade nämligen den på ljudlös men på vibrator. Så jag började riva och slita och försöka lyssna var ljudet kom ifrån och allt tydde på att den låg i sängen. Så jag rev och slet i sängkläderna men inget...ringde ännu en gång och jag hörde surrandet....och till slut...efter att ha tömt hela sängen på allt förutom två kuddar...så DÄR låg den! Helt otroligt!!! Där låg den lilla vita telefonen och vibrerade för fullt.!!! Jag trodde inte mina ögon! Jag var helt säker på att jag hade den i fickan när vi gick in på Coop men icket...så fel man kan ha!

Jag blev så klart överlycklig så nu ska jag aldrig mer ha den på ljudlös och jag ska köpa ett sånt senilsnöre till den så jag alltid har koll på den! =)

Nu ska vi äntligen äta middag och det blir till glada toner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback