Inget nytt under solen direkt

Uppe relativit tidigt med tanke på att jag är ledig. Men det är ganska skönt att komma upp vid 8 och mojsa på och ta det lungt hemma. Då känns det att man är ledig liksom.

Skulle kolla på det norska programmet på Kanal 5 igår, deras Filip och Fredrik liksom. Dom är faktiskt riktigt roligt och sen är det helt underbart att få höra norska, trots att dom är från Bergen! ;-) Men, jag somnade och såg inte klart. Så jäkla typiskt...så det var bara att samla ihop sig och resa sig från soffan och släpa sig i säng.

Ska röja lite i garderoben tror jag. Just nu ser den ut som hela havet stormar och jag har svårt att hitta kläder jag vill ha så det slutar med att jag har samma hela tiden trots att det finns massvis att använda om jag bara hittar dom! *haha* Så det är nog dagens uppgift. Så jag får med mig många klädesvarianter till Oslo. Vill ju inte ha samma hela tiden och med en liten bäbis kan det behövas några ombyten.

Nu är det frukost dags...sen lite morgon Tv kanske och sen lite röjning. En skön tisdag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback