Hemma

Då har jag gjort en snabbis på stan och ja, det gick snabbt. Det tog bara 1,5 timme från att jag lämnade hemmet tills jag var hemma igen. Och då har jag väntat på diverse bussar och trängts med folk. Shit va folk det var på stan idag. Det är den så kallade Lövmarknaden och det var väl som marknader är mest, godisremmar i långa rader, skumma klockförsäljare, t-shirt försäljning där trycken försvinner efter en tvätt, tjejer som sprang runt och sålde rosor, barnvagnar som tror dom kan bara köra hur som helst och hundar i koppel som ser allmänt plågade ut i folkvimlet!

Så, jag snabbade mig som tusan för jag hade ingen lust att trängas. Sen är det inte kul att gå själv heller.

Men, banken hade norska kronor. Jag ringde innan för att vara riktigt säker så nu har jag norska kronor i börsen! Sen blev det sluthandling inför resan imorron. En tidning, en lunchmacka, knästrumpor, hårnålar, hudcreme, tandkräm och steps till mina ballerina! Känner mig som en tant när man köper knästrumpor och steps men det är faktiskt riktigt praktiskt att ha. Gillar inte att gå barfota i skorna, den blir halkigt och så luktar det! *haha*

Så nu ska jag skriva klart i albumet som legat på press sen igår. Det blir lite lunch och Hem till gården...det blir nice!

Imorron vid den här tiden har jag packat klart och är strax redo att gå ut genom dörren. Ska bli så skoj!

Hoppas Anders kör försiktigt i Midsommartrafiken men det vet jag att han gör! *puss på dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback