Fredag - helg, bio, fika, umgås

Då var helgen redan här. Fast ja, jag är ju ledig nu men det är skönt att vara ledig tillsammans med Anders också. Då kan man hitta på lite grejer ihop när han inte behöver jobba. Så i helgen vet jag inte vad vi ska hitta på....åka en sväng kanske, käka ute med Peter, gå på bio och se Sex and the City (jippie!!!) sen får vi väl se. Skönt att inte allt är upplanerat!

Dags för lite frukost tror jag. Bra att jag inte sov lika länge idag som igår....hela dagen försvann ju. Så idag ska jag använda tiden lite mer effektivt....eller ja, jag är vaken i alla fall. Fasen va svammligt det blev nu då. Bäst att sluta då...annars vet jag inte hur det kan sluta! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback