Foton, shopping och bakelse!

Var iväg en sväng på stan idag och hämtade ut bilderna så nu ska jag sätta mig och fixa albumet. Men har jag lim??? Hmmm, detta måster undersökas annars får jag kasta mig iväg när Anders kommer hem. Jag ids inte ta bussen fram och tillbaka för ett limstifts skull.

Sen blev det lite shopping också....var sugen på en ny tröja som är lite somrig då jag såg igår att det mesta jag har är typ svart och det är inte så kul i sommarvärmen. Okej, svart funkar ju alltid och passar till det mesta men ändå. Så det blev en fin mörklila..okej, inte så himla somrig kanske men ett steg framåt. Provade en massa annat men det satt så konstigt. Varför är sakerna alltid finare på dockan? Sen blev det ett basplagg som jag tror jag kommer använda massa i sommar, en tunnare collagetröja med drajkedja, huva och korta ärmar! Perfekt för mig då jag alltid drar upp ärmarna för annars ser alltid tröjorna för korta ut. Jag har fått ärva min pappas långa armar så den här blir perfekt. Och okej, den var svart! Men man kan kombinera med glada färger under. Turkost och svart är ju en bra kombination!

Sen åkte jag och köpte varsin bakelse till Anders och mig ikväll. Vi tänkte ha lite mys mitt i packandet. Han åker till sina päron över midsommar då jag åker till oslo så vi får ha lite midsommar ikväll istället. Han åker direkt efter jobbet i morron så då får vi passa på ikväll. Jag köpte hans favorit...då lär han bli glad!

Annars står tvättning på schemat nu. Vi har massa tvätt....två överfulla blåa IKEA-påsar samt sängkläder. Det lär ta sin lilla tid men skönt att få det gjort. Så nu blir det miniträning i trappan men det är bra för foten tror jag. Att hålla igång den. Men det känns att jag har varit på stan idag, foten gör ont. Hur länge ska den göra det egentligen?

jaja...dags för första passet! :-)

Sen blir det album....det är alltid lika kul att göra! nu gäller det bara att hitta något lim...limjakten går vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback