Ett gäng kräftor!

Så såg vi ut när vi steg av skärgårdsbåten i eftermiddags. Vi har varit ute hela dagen i den underbara skärgården och solen har varit en flitig gäst. Shit vad det stekte!!

Vi hade smort in oss lite men tydligen inte tillräckligt. På väg hem stannade jag och köpte After Sun och det kändes väldigt bra måste jag säga! Så det ska bli spännande att se hur man ser ut imorron. Och jag som ska på avslutningsmiddag också....hehe! =)

Men vi har haft en toppenhärlig dag. Legat och latat oss i solen, eller ja, i alla fall några av oss. Anders och Ella ville promenera men Peter och jag låg kvar och slöade i solen. Jag gjorde också lite nytta i och för sig. Förberedde sista lektionsdagen!

Så nu håller jag på fixa inför morgondagen. Skolväskan är packad och nu fixar jag med kläderna för kvällen. Jag hinner inte åka hem emellan utan får vara hos Mia innan middagen. Ska bli trevligt att sitta ner och prata med henne och se hur hon bor. Så nu packar jag ner finkläderna och byxorna är nyss strukna. Kommer bli fint tror jag...jag hoppas det iaf!

Nu är det lite mer att fixas innan man får sova. Tror det kommer göra lite ont i huden imorron. Stackars oss! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback