Det bidde lite i alla fall

Ja, som vanligt fastnade jag vid datorn men nu satt jag faktiskt och skrev jobbansökan. Är inte helt klar för jag är inte riktigt nöjd. Det är ett krux med lite formuleringar hit och dit..ordval....guldvågen måste användas flitigt!

Men sen kom jag igång lite med städningen och det känns bra. Vardagsrum och badrum skiner nu! =)

Sitter nu och kollar runt till vår lilla Gotlandstrip. Vi är nämligen bjudna på bröllop i augusti. Anders bästa kompis gifter sig och självklart ska vi dit. Så nu letar vi boende och färdmedel dit. Eller ja, det är väl en båt som tar oss över vattnet men ändå...vilka tider och så. Ska bli kul. Men vad ger man i bröllopspresent?? det är en mycket svårare fråga! Förslag mottages gärna!!!

Nu blir det lite mer städning och plockning tror jag. Ska börja packa inför mina veckor i Skelleftehamn. Vet inte hur mycket jag ska ha med. Måste ju ha med kläder som jag kan ha på jobbet och kläder som passar sig utanför jobbet. Och sen lite grejsimojs...några böcker, skor, lite musik osv. Det blir nog två välfyllda väskor till slut! Och ja, några handväskor ska ju med också. Annars går det ju inte! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback