Back in Sweden!

Yep, då var man tillbaka igen!

Det känns alltid konstigt att resa....det är som att man inte hinner med att man reser fram och tillbaka. Okej, resan gick ju inte direkt snabbt. 12 timmar på resande fot är kanske ingen höjdare men fram kom jag. Anders hämtade mig på stationen och vi kånkade upp väskan upp och det var skönt att vara hemma igen. Jag har längtat efter min egna säng...inget slår den liksom.

Så imorse tog jag en rejäl sovmorgon. Vid halv 11 klev jag upp lagom trött och virrig. Jag had en härlig dröm och jag hoppas den blir sann. Då blir jag riktigt glad.... vi får se. Ska kolla det i eftermiddag. =)

Dagen idag är väldigt slapp. Håller på tvätta och ska snart hänga två maskiner med tvätt. Skönt att få lite upptvättat också. Fast Anders slipper undan den skurken.

För en stund sen skulle jag ladda in alla bilder från Oslo men då har skurken Anders tagit kameran till jobbet utan att säga till mig så jag letade och drog i alla väskor jag hade med mig för jag trodde jag hade glömt den på tåget eller i Oslo. Jag blev riktigt stressad av det och tänkte, fan, nu är det glömd. Men då ringde jag Anders och mycket riktigt hade han tagit den. Så då blev det lite bråk på telefon...jävligt onödigt men jag blev riktigt orolig. Fatta det då!

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och sen blir det Project Runway! Och sen lite Gordon Ramsy! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback