Avrest och dagen före avresa

Då har älsklingen åkt. Ja, först ska han på jobbet men efter jobbet åker han norrut. Det är alltid lite trist att inte få träffas men det är inte allt för många dagar. På onsdag får vi ju ses igen! =)
Det var tydligen inget han tyckte om, att jag var lite lessen att han skulle åka. Så okej, jag ska inte tjata om det hela tiden. Men jag tycker bara så...men då kallade han mig för Norge-smitare! Så fine, trist att inte ses men nu ska vi båda ha kul. Han på sitt älskade sommarställe med en eller två goda böcker, midsommarmat och gräddtårta. Och jag till mitt kära Oslo, Röa, där mina älskade gullungar bor. Jag längtar så!! Men jag är lite orolig angående tågresan....man vet ju aldrig med SJ. *håller tummarna att det ska gå bra* Flera byten fram och tillbaka, släpa väskor och hej och hå! Men jag tror det ska gå bra. Ska sitta på tåget och lyssna på musik och lösa lite korsord och läsa en god bok.

Ja, lite svammel hit och dit så här på morgonkvisten.

Måste ner på stan idag igen....jag glömde växla pengar! Det kan ju vara bra att det är okej att ha lite norska kontanter när man äntrar landet. Håper nå att det finnes norske kroner på banken! :-)

Frukostdags kanske....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback