Alldeles, alldeles underbar!

Igår såg jag filmen med stort F...alltså..Sex and the City filmen! :-)

Jag hade längtat så himla mycket efter att se den och igår blev det äntligen av!!!! Jag hade trott att Anders skulle följa med men han och Peter såg filmen The Happening och det var inte mycket att se tyckte dom! Men dom fick sig ett gott skratt i alla fall....akta, blommorna anfaller!!! *moahaha*

Men min film var alldeles underbart bra. Jag hade gärna sett 2 timmar till, utan problem. Fast, en kisspaus hade ju inte varit fel dock.

Idag är stora städdagen men det går inte så bra för mig iaf...Anders dammsuger och är duktig och jag gör inget, eller jo, jag har sorterat lite papper och ska snart fixa med alla kläder jag rensade ur garderoben förra veckan. Men annars går allt trögt. Allt känns jobbigt på nåt vis....motstånd överallt. Mår inte riktigt bra. Kan inte förklara vad det är heller. Men allt känns skit.

Jaja...bäst att fortsätta plocka lite. Så nåt blir gjort i alla fall.

Men jag kan glädjas åt filmen...skulle lätt kunna se den igen på bio. Så bra var den! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback