Trästocks

Är det dags för ikväll. Brorsan spelar 20.30 och självklart ska jag dit och lyssna. :-)
Men jag hoppas det slutar regna för det är inte så kul att stå i regnet. Men det klart, dom spelar i ett tält men det brukar bli ganska geggigt utanför. Innan Trästocks blir det fest hos Ninas kompis. Det ska bli kul att träffa dom. Har ju hört en hel del om dom vid det här laget. :-) Så jag har lovat köra....alkoholen får vänta lite. Det spelar ingen roll för mig. Jag är nykter, det är helt okej!

Igår var det ärtsoppafest för alla stugor på ön. Jag har aldrig varit med förr men det var riktigt roligt. Jag har ju inte haft så stor koll på alla stugägare tidigare men nu har jag träffat nästan alla.

Och imorse ringde Ninas farmor och grattade på namnsdagen. Det var riktigt gulligt tycker jag. Jag har även blivit grattad av Anders och mamma och pappa. :-)

Nä, dags för dusch och ombyte. Man måste nog ha varma kläder ikväll. *burr burr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback