Stugan

Där befinner jag mig idag och njuter av att ha ledig på dagen. Jag jobbar ikväll men det är skönt att kunna sova länge på morgonen och slappa lite. Nu är jag hemma för en dusch då våran stuga lever upp till bilden av den typiska stugan, utedass och inget rinnande vatten. Men det är mysigt ändå. Tur att den ligger nära hem.

Igår jobbade jag också kväll och cyklade sedan ut i regnet. Det var inte så farligt faktiskt. Okej, lite blöt blev jag allt men man torkade snabbt framför brasan i vardagsrummet, mysigt.

I helgen blir det också stugan. Ska verkligen passa på att vara där och njuta så mycket det går. Jag är ledig i tre dagar vilket är skönt för sen blir det massa jobbdagar på raken, hela åtta stycken. Men det blir bra pengar!

Så, stugan och sommar hör ihop! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback