Måndag...vecka 2!

Nu har jag påbörjat min andra jobbvecka och det känns faktiskt bra. Fast idag hade jag gärna stannat hemma. Shiet vad det har regnat. Det började i natt vid 02-tiden och det regnar ännu. Undra hur mycket regn det har kommit under dygnet.....men den stora frågan är NÄR tar regnet slut???

Det är nästan så att man börjar tänka på Darins låt "Why does it rain?" Passar ganska bra in idag faktiskt!

Annars är det mest jobb och jobb nu. Snart går jag in i perioden då jag jobbar åtta dagar på raken vilket ska bli lite jobbigt. Men det kommer gå bra. Jag jobbar med bra folk under helgen och får en bra start och det känns bra!

Har varit och fikat med en kompis och hennes kille ikväll och det var mycket trevligt. VI hade ju tänkt spela minigolf men det går ju inte i det här vädret. Undra om golfbanan stänger om det är ihållande regn??

Så det blev en trevlig fika på ett mysigt kafé. Massa nyheter från deras sida. Jag vill också juh!!!!

Men men, imorrn jobbar jag kväll så det ska bli skönt att sova ut. :-) Så snart väntar lite Sex and the city på TV och sen sängen. Gotta love then gals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback