Jag = klantarsle!!

Nu är vi komna till Nynäs och vår efterlängtade semestervecka tillsammans.

Vi åkte direkt efter Anders jobb och mitt uppdrag var då att packa in allt i bilen och se till att allt kom med. Och jag trodde att jag hade varit sååå himla duktig och fått med mig allt. Jag levde stillsamt i den tron ända fram tills igår eftermiddag. Då kom Anders och frågade var hans svarta resväska var. Jag tittade frågande på honom och sa att den har inte jag packat med. Vad hade du i den? Ja, alla mina kläder svarade han då!

Shit shit shit!!! Då har jag inte tagit med den, sorry!

Och fan vad jag skämdes! Som en liten hund!!! Vad skulle han ha på sig nu då? Som tur var hade han ett par byxor, ett par shorts men that whas it. Han hade en t-shirt, den som han hade på men ingen annan för allt sånt låg i hans väska! Och inga kalsonger eller sockar! Så idag har vi varit på stan och jag har köpt lite kläder till honom. Två t-shirts, kalsonger, sockar och ett par byxor! Så nu har han något att ha på sig iaf! Men jag skämms ännu!!

Dags för middag! Sitter på modem...härligt snabbt och effektivit! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback