Var är min dvd??


...och min box med Sex and the city??

Ja, det kan ju bero på att vi inte har köpt nån ännu men nu är det på tiden! I brist på annat och för att stilla min hunger på denna serie får jag väl kika på klipp på youtube....det är ju inte alls som "verkligheten" men ganska så nära! :-)





Och gjorde Carrie rätt val av man då?

Ja, jag vet inte men vad jag vet är att Mr Big är riktigt läcker....väldigt manlig på nåt vis. Klart, han har ju behandlat henne som skit ibland men...samtidigt.... så finns det nåt där mellan dom! =)
Och det verkade som om dom nästan aldrig var i fas med varandra heller.... när en var intresserad var inte den andre det osv. Men till slut så....*hihi*

Jag tror nästan att alla har nån form av en egen Mr Big som man ständigt kommer tillbaka till...en kille som man använder som en mall som man mäter andra killar mot. Håller ni med?





Men nån som jag tyckte mycket om var Aidian....dom passade riktigt bra ihop och det var hennes fel att det sket sig...tycker jag iaf! Då fanns Mr Big där och störde allt....ja, vem har sagt att kärlek är enkelt? ;-)







Men det går inte att komma ifrån att Mr Big är den typiske modellen för "tall, dark and handsome"!

                                                                    

Ja, nu blev det många bilder och mycket Sex and the City på en gång...men det är en riktigt bra serie! Boxen måste bli min väldigt snart känner jag! =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ladda ner det till en dator nära dig, så har du tillgång till allt och lite till! :)

Jo, visst har vi alla en Mr Big. Min Mr Big, är ett jävla as som jag alrig mer vill träffa, dock så vill jag det när jag är alkohol påverkad, men det är en annan femma...

Har inte honom som mall, utan vill ha någon som är väldigt mycket bättre än honom i mitt liv. Så är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback