Torsdag

Idag började precis som igår. Vaknade med 39,7 i feber och gick och tog två alvedon. Börjar känna av att magen reagerar på alla värktabletter nu, ingen höjdare.

Ringde till vårdcentralen och fick tid i eftermiddag. Ska bli skönt att kolla upp det iaf. Febern är väl en sak men ömheten vid nyckelbenet är lite läskigt. Säkert några körtlar men ändå...man vill ju veta varför liksom.

Så idag blir det ännu en lugn dag framför teven....sova lite, äta lite glass, sova lite mer, kolla på daytime teve, sova lite till.

Sen har jag just tagit en dusch...det var väldigt härligt. Då känner jag mig lite fräschare i alla fall och kanske lite piggare. Nu när man ska ut bland folk så kan det vara trevligt att känna sig lite fräsch. Det är ju liksom inte mössväder heller! :-D

Så nu är det bara att hålla tummarna att dom hittar vad som är fel och att jag är frisk till måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback