Torsdag - en helt vanlig dag i en helt vanlig vecka....typ!


Äntligen torsdagskväll! Dagen har varit lång men bra. Mitt tålamod har verkligen testats idag... *tjoho*

I eftermiddags har jag bara vilat och kollat på teve. Anders var nere på stan en sväng och inventerade diverse parker...och jag tog igen mig...otroligt härligt!

Imorron är det då fredag...helg....vila! Ska bli så skönt att sova lite längre på lördag. Det känns i kroppen att jag har varit sjuk länge. Så vila vila vila heter nog receptet mot det!

Skellefteå AIK spelar en viktig match mot Brynäs idag...dom bara MÅSTE vinna. Kollade just och dom ledde efter andra perioden. Hoppas att det nu håller i sig. Dom behöver alla poäng dom kan få juh!
 
Ja visst ja...de bra saker med idag då....

* Att faktiskt solen visade sig idag
* Egentiden jag fick när jag kom hem - den betyder så himla mycket!
* Anders härliga dans i köket idag....den piggade upp stämmningen runt spisen!

Nu blir det lite vila, dusch och sen sängen. Måste sova tidigt idag....igår låg vi och småpratade en bra stund. Det var i och för sig väldigt mysigt men jag var så himla trött i morse. Men det var trevligt också...ja, ni hajjar.

Dags för duschen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback