Tisdagen går i Alvedonens tecken!

Tänk va Alvedon kan göra egentligen?

Vaknade och kände mig urusel imorse. Har sovit otroligt dåligt och axeln värkte som tusan och huvudet var på nytt en basketboll! Jag kom upp efter mycket om och med....och satt sen framför teven inbäddad i täcken och en massa kuddar runt mig. Efter att ha fått i mig lite frukost tog jag två alvedon och på 45 minuter kände jag mig rätt så pigg faktiskt. Läskigt vad alvedon kan göra...att man kan bli så pigg. Eller, i alla fall känna sig så pigg. För jag har fortfarande feber men jag kan nu i alla fall vara uppe och pyssla på lite...sitta vid datorn i alla fall! :-)

Jag får nog fortsätta ta alvedon när dom här slutar fungera.... skönt att slippa pendla mellan extrem frossa och svettningar. Huvva, längtar inte till klimakteriet! *haha*

Älsklingen är på skolan idag men han var hem över lunch och pysslade om mig lite...det kändes bra!

Så, dag två på mitt första Sportlov som lärare....fortfarande sjuk! *suck* Hoppas jag snart blir frisk så jag kan hitta på nåt kul...börjar faktiskt vara lite less på att kolla på teve. Det finns en viss dos av daytime TV jag klarar av! :-)

Hoppas det är nåt bra snart...Oprah...jag vet inte. Bara om det är nån kändis där! *haha* Dagens i-lands problem!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Erbjöd Anders lite alvedon forte och naproxen till dig igår. Men han ville inte ha någon pillermissbrukare till sambo. Haha, det fick han ändå! :)

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback