Sportlov


Jahepp...då var det sportlov i nio dagar! *tjoho*

Va lyxigt det känns...vara ledig! Men jag ska planera en hel del också hade jag tänkt...men jag får sova ut på morgonen....och ta dagen som det kommer! Sen får jag se på Hem till Gården och det är inte helt fel. Har ju helt missat det nu när jag jobbar.

Klart det hade varit mysigt att åka iväg under lovet men Anders har ju sina föreläsningar så vi blir här hemma. Det är ju huvudsaken jag får vara ledig!

Men det klart...tankarna går ju mot en soldränkt slalombacke....underbart! =)


Nåt sånt hade ju inte varit fel? ;-)

Nä, ikväll blir det mys hemma...ja, hela helgen kommer gå i mysets tecken faktiskt. Bara ta det lungt och vara med varandra....ha tid över för varandra. Vi har inte hunnit med det på ett tag nu....jobb och skola hela tiden. Sen blir det ju så klart Melodifestival imorron men....bara vi två. hade egentligen tänkt bjuda hit lite folk men vi kände inte för det...vi ville bara lite själva också!

Nä, nu ska jag återgå till att njuta av ledigheten och den underbara sol och har skinit här idag! Helt underbart!



Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback