Söndag

Gårdens låtar var ju faktiskt helt okej, dom flesta i alla fall! :-)

Men kom igen, Kebabpizzans refräng nynnar jag på just nu *haha* och Sanna Nielsens låt faktiskt. Den var otroligt vacker och vilken röst den tjejen har, helt imponerande faktiskt!

Anders såg med mig igår också....trevligt! Sen såg vi "Se upp för dårarna" men jag måste säga att jag blev lite besviken...trodde den skulle vara bättre då den fått bra recensioner tidigare. Men nu har vi sett den i alla fall!

Dagen har varit lugn....igen. Känner mig inte helt på topp ännu men jag hoppas jag får mer gjort imorron. Trots att det är lov bär det av mot skolan och lite förändring i klassrummet. Ska bli spännande att se hur det blir, och vad eleverna ska säga? Tänk om dom inte gillar det alls? Hmm, men det kan inte vara så pratigt som det är nu. Jag måste dela upp dom lite. Jag tror det blir bra i längden.

Anders kom med en låda med lite grejer från när vi flyttade från Härnösand, en låda jag inte sett sedan dess. Och där var det foton på mina små älsklingar från Oslo när dom var små. Mitt hjärta går i tusen bitar varje gång jag ser foton av dom. Jag saknar dom så otroligt mycket...går nästan inte sätta ord på det. Så jag ångrar lite att jag inte åker till dom nu över lovet. Varför tänkte inte jag på det??
Men, mamman är ju höggravid och vill kanske helst ha lite lugn och ro nu....det är ju bara 4 veckor kvar nu. Men ändå....hon kan vara hemma och vila och jag kan ta hand om pojkarna. Jaja..typiskt att jag kom på det idag!! Och jag får nog inte träffa dom förrän till sommaren som det ser ut nu i alla fall. *suck* Gutterne mine....

Så nu blev jag lite låg igen...när jag skrev allt det här! Jag har verkligen kvar en stor del av mitt hjärta där hos dom...det kan inte hjälpas!

För att bli på lite bättre humör började vi kolla på nån resa över påsk och det lutar nog åt Köpenhamn. Vi kollar inte lite hotell och sånt....kan nog bli riktigt mysigt! Fast, Oslo är ju också en mysig stad! *blink blink*

Köpenhamn......eller Oslo??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå, nu får du GE DIG ändå... Det frågade jag dig för över en månad sedan, o du inte skulle åka över nått av loven? Så kom inte å
påstå att du kom på det NU! ;-P

Kram
/A

2008-02-18 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback