Söndag i solens sken!


Idag har vi faktiskt haft sol, så underbart! :-)

Vi var ute en sväng vid havet och satt och njöt på en brygga och kände hur solen värmde i ansiktet. Sen höll Anders på dratta i från bryggan och en liten stund senare låg han raklång på en blöta geggvägen! Stackars älsklingen då! Men han slog sig inte utan blev bara lite blöt....han tyckte inte det var kul att sätta sig i bilen efteråt! ;-)

Annars har dagen varit kanon! Fått en del gjort i dag också vilket känns bra!

Har väl inte så mycket annat att säga utom att nu är det en vecka kvar och sen är det sportlov, tjoho! Ledighet!!! =)

_________________________________________________________________________________________


En kompis sa till mig att jag har nog omvänd lappsjuka....jag längtar norrut och till snön! Det känns som om något väldigt stort och viktigt saknas här nere....den underbart gnistrande härligt vita snön!

Tänk...ska det vara så svårt att få ha det så här?? Eller?!?





Nä, jag måste nog bli riktigt västerbottning snart igen! :-) Det här går liksom inte! ;-) Undra vad Anders säger om det....att flytta norrut! *hihi*

Jag önskar att snön kommer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback