Oooh what a night!

Kan man lungt säga....inte blev det mycket sova! Och nej, det har inget med roliga sängaktiviteter att göra utan den här jädrans febern, axelvärken och huvudvärken!

Somnade väl runt 01 och har varit vaken minst två gånger varje timme. Så vid 4.30 var jag klarvaken ännu en gång och mådde pyton. Kollade febern och termometern stannade på 39,5! Hurra va härligt! =)

Lyckades somna om men kl 06 gick jag upp....kollade lite på teve och har suttit och flämtat och tyckt att livet är allt annat än skoj!

Tog ännu en välsignad alvedon, eller ja, två....för en timme sen så nu känner jag mig pigg igen. Men inte direkt fräsch då jag svetttas som en maratonlöpare....huvva, inget trevligt alls! Är det så här klimakteriet kommer att bli? Hmm....dit längtar jag.....NOT!!!

Anders har åkt till skolan. Jag hoppas verkligen att han inte blir sjuk....vem ska då pyssla om mig? I natt väckte jag honom och han gick upp och blötte en handduk till min panna....det är kärlek det! :-D

Ja, nog med klagomål...men vad ska man göra?

Jag funderar på att lägga till en sak på bloggen....har inte riktigt bestämt mig ännu....men jag borde. Det gör att man ser det positiva i tillvaron och det bör man göra oftare. Vara tacksam för det man har. Men som sagt....det kommer nog inom kort!

Nu ska jag hinka i mig lite vatten tror jag....annar blir jag väl ett russin snart! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback