Lördag och ännu en Melodifestival!

Ikväll smäller det igen och jag hoppas verkligen att det är bättre än förra veckan! Har inte riktig bra koll på vilka som är med men jag har uppfattat att Carola och Andreas Johnson verkar vara storfavoriter. Ska bli intressant att se.



Dagen har hittlls gått i lugnets tecken. Igår kväll var jag så otroligt yr att jag knappt kunde gå...Anders fick leda mig till sängen, riktigt läskigt faktiskt. Idag är det lite bättre men jag får göra allt i slow-motion och det känns väldigt konstigt att röra sig som en koala typ. Jag sov dessutom två timmar mitt på dagen....hoppas det gjorde saken bättre. För nu känns det lite bättre och inte alls lika snurrigt som det var igår kväll men ännu är det inte bra. Fan att det skulle bli just idag då det har varit jättefint väder, nån minusgrad och solsken. Hoppas det håller i sig till imorron och att jag inte är lika yr då så vi kan komma ut och njuta lite.



Ja, som sagt ännu en delfinal ikväll och det ska bli intressant. Hoppas Anders sitter och kollar med mig som han gjorde förra veckan :-) *pussar till min älskling*
Jag vet att han inte alls är så förtjust men ändå tittar han, det är kärlek det! :-)




  

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tyckte förra veckans melodifestival var katastrof :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback