Jobb, fika, paj, helg

Jahapp...då var det fredag....skönt! Jag tycker dagarna går så himla snabbt...förra veckan satt jag på aktuen...kan inte fatta att det gått en vecka redan!! Skönt att vara frisk i alla fall!

Jobbet flöt på bra idag....eleverna var snälla! :-D

Efter jobbet åkte Anders och jag en sväng på stan....vi hade väl egentligen inget direkt planerat men vi ville koll lite då Melodifestivalen är i stan juh! Och det var ju en hel del grönt och schlagrigt! ;-) Grönt är ju årets schlagerfärg tydligen...! Tog lite bilder som jag tänkte lägga ut lite senare....har ingen ork nu. Är helt slut. Så, vi fikade på stan, strosade runt lite, Anders köpte en tröja och jag letade trosor...men jag hittade inte dom jag skulle ha. Då har dom gått och gjort om dom....gjort dom helt fel. *suck* Men men...

Sen blev det snabbhandling...eller ja, hur det med den saken, på Willys....men trevligt var det! Sakerna inhandlades och just nu står en underbart god purjolökspaj i ugnen och väntar på oss. Vi ska ha det mysig och kolla på "Så ska det låta" och äta en god paj med en ljuvlig sallad! *mums*

Imorron är det födelsedagsfest och schlager från Karlskrona....nice nice!

Snart ringer klockan och pajen ska ut....bäst att stå redo med grytlapparna i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback