Inte så bra idag!

Fixade till på skolan idag på lovets första dag. Känns skönt att ha det gjort och det var tur att jag åkte dit idag för nu på eftermiddagen slog febern till och jag är helt slut. Det värker i hela kroppen och jag ömsom fryser och ömsom svettas. Riktigt jobbigt faktiskt. Jag försöker dricka så mycket jag kan.... det kluckar typ i magen! *haha*

Sen har jag riktigt ont i ena axeln. Det är till och med rött just där jag har som mest ont...men som tur är börjar det gå bort!

Ja, det blev lite av en gnällblogg det här....men det är faktiskt synd om människor som är sjuka! Huvudet känns som en basketboll!

Anders har varit toppen och pysslat om mig....kommit med Alvedon och vatten. Tack älskling! :-)

Dags för att sova....om det nu går när jag nästan har sovit hela eftermiddagen! ;-)

Kommentarer
Postat av: Julia

jobbigt :/ krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback