Fredag!


Veckan har gått snabbt...snabbt som bara den! =)

Å snart är det sportlov...å sen påsklov å sen slut! *haha*

Nej, inte så fort går det kanske men fort går det!

Jag trivs himla fint på jobbet faktiskt...har kommit in i det nu och det känns toppen! Eleverna har lärt känna mig och jag har lärt känna dom! Så nu kan vi övergå till att få saker gjorda. Eller det har vi gjort hela tiden men nu kan man helt fokusera på undervisningen.

I helgen blir det lite städning på schemat...och lite mys med Melodifestivalen! Ska bli spännande att se hur det blir iår! Och hur bra kan Luuk bli! Nice nice!

Nu fick jag ett hemskt infall att lyssna på Kent. Det händer banne mig inte ofta och jag gillar ju inte dom vanligtvis (men jag har sett dom live i Oslo en gång) och jag tycker dom är dryga och väldigt egocentriska! Dom tar sig själva på för stort allvar...men i alla fall....jag fick ett infall att lyssna på dom nu! Jag orkade inte leta fram skivan så det får bli youtube.........*haha*

Ha nu en mysig fredag! Det ska vi ha! Men enchiladas och På Spåret.....tillsammans med älsklingen! Kan det blir bättre? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback