Ett litet virus


Ja, det var som väntat ett virus som har smygit sig in i kroppen. Eller det tror dom i alla fall efter undersökningar och provtagningar. Men läkaren tyckte det var lite underligt att febern var så hög fortfarande. Hon skulle ringa imorron och kolla läget och om jag eventuellt måste sjukskrivas nån dag nästa vecka. Det hoppas jag att jag slipper...vill ju jobba och få betalt juh! ;-)

Så nu är man tillbaka i fotöljen igen...känns tryggt. Men nu börjar jag frysa så febern är nog på gång igen och då ska jag genast ta alvedon igen. För att hålla rackaren i schack!

It sucks to be sick!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du blir frisk snart, tjatigt för dig! Typiskt precis när du har lov och allt.
Kanin bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback