Det blir inget


Nej, jobbet får vänta. Jag är inte i form för att jobba ännu. Ungarna tar ju massa energi och jag har inte så mycket till övers just nu! Så det får bli min första sjukdag i arbetslivet. Det tar emot men för att orka med resten av veckan är nog detta nödvändigt.

Anders kallar mig för Martin Luther.... :-(

Men imorron ska vi ut på en prommis....så jag kan börja bli pigg igen. Komma ut och få lite frisk luft är nog ett bra steg i rätt riktning.

För jag vill vara frisk nog att jobba. Det är ju så kul att jobba juh! Så det är inget fel på min arbetsmoral...fråga Anders! *haha*

Så idag är det sjukdag nummer 7 faktiskt. *suck*

But things....can only get better....can only get better! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback