Dagen innan

Imorron bär det av till jobbet igen och jag längtar dit faktiskt. Jag hoppas jag orkar med hela dagen för vi har konferens på eftermiddagen så vi jobbar till 17. Kan bli i mastigaste laget men det är bara att hålla tummarna.

Idag blir det att plocka och fixa lite här hemma och hålla igång. Men jag känner ju hur trött jag blir efter en stund och då är det bara att vila lite. Men det ska nog gå bra.

Ute regnar det och är allmänt trist. Var är snön?

Jag har nog sakta men säkert börja inse och acceptera att jag inte får se nån riktigt snö denna vinter och det är så himla trist. *buhu* Tänk så härligt det vore att ta fram snöskoveln och skotta lite snö....hmmm, those were the days!

Snart är det dagens höjdpunkt...Hem till gården! :-) Kommer sakna den nu när jag ska jobba igen men...jag överlever! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback