Blir det jobb imorron eller?

Ja, det är just sånt jag funderar på just nu. Jag känner mig inte helt 100% ännu men betydligt bättre än i fredags. Och imorron är elevantalet betydligt mindre för ett helt gäng är på prao så eftermiddagen blir extremt lugn. Just innan lunch kan det vara lite körigt men ja, jag vet inte.
Ska jag försöka jobba eller ska jag stanna hemma en dag just in case....för att ladda upp extra batterier och känna mig närmare 100%?? Jag vet faktiskt inte.
Samtidigt kan det vara bra att vila en dag men det är ju så kul att jobba också. Sen vill jag inte ha nån vikarie springa runt där inne och röja runt *hehe* Jag har ju möblerat om och ville efter lovet starta upp med en ny stil, mer ordning och reda och mer uppstyrt för nu har dom ju lärt känna mig. Nu måste lärandet komma i första hand.
Så jag vet inte alls....ska man försöka eller vara hemma en dag eller två?

Det kan ju vara dumt att börja för tidigt för då kanske jag faller tillbaka och blir hemma fler dagar i slutet av veckan. Ja, lite av ett i-lands problem faktiskt....det känns lite så.

Men jag känner mig så pass mycket bättre att det inte blir något akutbesök i dag...okej, jag har fortfarande ont men inte alls så ont som det var i fredags. Sen har febern inte alls varit så hög som då. Idag ligger den runt 37.5 och om man kan kalla det feber så....ja, den är låg iaf!

Så, jag funderar fram och tillbaka.

Antingen jobba imorron och se hur det går och eventuellt vara borta nån dag senare i veckan eller vara hemma imorron och förhoppningsvis kunna jobba resten av veckan då.

Några bra förslag eller råd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback