Blir det inte bättre snart?

Nej, det verkar inte som det....fan va jobbigt det är!

Fast jag käkar alvedon försvinner inte huvudvärken...det känns som om nån har satt tvingar på mina tinningar...fan va det dunkar! *suck* Orkar inte göra nåt....bara sitta och glo och sova ibland.

Jag orkar snart inte mer av det här. Nacken blir inte heller bättre. Ringde sjukvårdsrådgivningen men dom kunde inte säga så mycket. Tyckte jag skulle kontakta vårdcentralen om det inte blev bättre. Får nog göra det imorron om febern inte sjunker. Läste lite om symptom på nätet - vilket är typ det sämsta man kan göra för alla sjukdomar verkar stämma in på mig just nu. Eller ja, några i alla fall. Läste om hjärnhinneinflammation....hög feber och ont i nacken! Huvva....sånt vill man ju inte ha. Nä, man ska inte sätta diagnoser på sig själv tror jag. Men klart man blir orolig. Det är troligen bara några körtlar som svullnat upp. *hoppas*

Ja, back to the teve....får väl slänga ihop nån middag. Älsklingen är nog hungrig. Kan ju inte leva på mackor hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback