Alla hjärtans dag


Vi brukar inte fira den speciellt mycket....en blomma, middag eller bio typ!

Idag blev det bio, vi kom äntligen iväg och såg Arn. Den var helt okej...mycket vackra bilder och vackra människor, fast vissa repliker var rätt skrattretande emellanåt! ;-)

Fast jag började längta otroligt mycket efter att ha lika lång hår som Cecilia....men det tar ju flera år innan det blir så lång och då har jag säkert redan ångrat mig! Men det var riktigt fint! =)


       



Dessförinnan hade vi vart och köpt en smörgåstårta och avnjutit innan bion och snart ska vi dricka en god kopp te och ha det lite mysigt....sen är det hopp i säng för imorron är det jobb som gäller. Fast dagen innan lovet brukar vara riktigt nice. Jag ska bland annat ha lite högläsning för åttorna om Hitler, det kan ju bli spännande! Sen är det lite ommöblering på gång i mitt klassrum. Ska ha dit några skärmväggar bland annat. Tror det kommer bli riktigt bra. Idag fick jag även spikat upp gamla skolplancher som vaktis hade hittat i källaren, blev kanonfint!

Nä, nu dags för lite te! Hoppas alla som läser haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigt lät det som!

Gå in och tävla för lite fler mysiga filmkvällar hos mig vet ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback