Söndag - i lugnets tecken

Igår var en trevlig kväll. Var hos Nina och lagade mumsiga creps...men tusan va drygt det är att steka pannkakor av 12 dl mjölk. Det höll ju aldrig på att ta slut juh! Men till sist så! :-)

Vaknade imorse med den där bekanta smärtan i magen...tjoho! Here we go again! Så idag håller jag mig i stillhet och vilar mest. Fattar inte att det ska ta så ont första dagen och förstöra en hel dag....tusan också!

Sitter nu och söker en massa jobb. Nåt måste jag ju få tycker jag. Vad gör jag om det inte blir nåt? Usch, det vill jag inte tänka på. Det finns väl jobb inom vården...det brukar ju funka bra.

Annars inget nytt. OS tar slut idag. Jag kommer sakna mina sportmorgnar som jag har haft. Så nu måste jag väl ta mig i kragen och promenera och motionera själv och inte bara titta på dom andra som gör det. En morgonpromenad är ju inte fel faktisk. Men lite bra musik så....det har ju funkar förr! Och sen lite havregrynsgröt på det...ja, det blir allt en bra start på dagen. Fast, har man så här ont i magen och benen är det inte lätt. Så jag får ta det när dom värsta smärtorna har gått över...annars funkar det inte alls.

Dags att mejla iväg lite ansökningar och hoppas på något napp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback