Ilska

Ja, den fanns här igår kväll...det är ett som är säkert. Men när jag la mig för att sova var den nästan borta. Jag gillar inte att lägga mig och vara irriterad. Idag känns det mycket bättre. Det gjorde gott att sova! Men hur jag ska gå vidare vet jag inte. Jag måste ju säga nåt nån gång liksom...men jag vet inte hur och när. Som vanligt kommer det väl att rinna ut i sanden....hmm, knepigt. Men som sagt, idag känns det bättre.

På programmet idag står en hel del. Det ska städas klart här hemma och frallor ska bakas. En kompis kommer över ikväll och vi ska kika på Project Runway....fast vi båda vet vem som vinner! Men vi måste ju se det klart!

Har kikat lite på OS under förmiddagen. Fast det var trista sporter idag.... typ handboll eller nåt. Astrist. Sen hade dom lite gymnastikuppvisning och det är ju alltid underhållande. Snart dags för Hem till Gården också. Det får jag inte missa. Lite lunch till det kanske och sen på med bra musik och sätta igång med städningen. Musik brukar ju pigga upp lite! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback