Frostiga torsdag och tokiga fredag!

Ja, gårdagen var minst sagt frostig...hela jag var inblandad. Ja, vi frostade nämligen av frysen igår och det behövdes kan jag påpeka. Det var fullt med "snö" där inne och lite plats för grejerna. NU däremot, shit vilket utrymme det blev. Nu kan vi få plats med grejerna igen utan att behöva trycka in allt. Anledningen var att jag tänkte baka bullar igår men vi insåg att vi inte fick plats med det då det var massa snö där. Så, idag finns det plats så det blir nog bullbak idag. Jag är peppad på det iaf! :-) Så nu när man öppnar frysen känner man sig duktig! Jag stod och petade på isen, blåste med hårtorken, kokade vatten och ställde in...allt för att påskynda processen. Men det tog bara 2 timmar från start till mål, inte så illa faktiskt.

Idag, ja som sagt blir det bullbak men sen vet jag inte. Vi har tvättid, tjoho! Kanske nåt skoj med kompisarna, eller så tar vi det imorron. Nina var sugen att hitta på nåt så vi får se. Jo, hon ska hjälpa mig att våffla håret. Ni vet, modegrejen från tidigt 90-tal. Jag har varit sugen på göra det ett tag nu...och det är lite trixigt när man har långt hår att nå överallt. Så hon ska hjälpa mig att bli ett troll! =) Jag är väldigt förväntansfull faktiskt.

Tänkte börja med mitt positiva tänkande igen. Så här kommer tre bra grejer med igår:

1. Vi frostade äntligen av frysen
2. Ett trevligt samtal med Fredrik
3. Att jag sökte ännu ett jobb igår

Så där ja! På med allt positivt! Då mår man bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback