Fortfarande lungt...eller?

Njae, det är frågan.

Gårdagen var väldigt lugn....ja, förutom magvärken så. Fan att det ska göa så ont?? Men lite Alvedon och vila gjorde susen tror jag. Idag känns det lite bättre..men man ska väl inte säga för mycket för då startar väl allt igen? (Hoppas inte!)

Anders var också lugn igår...eller ja, vi gjorde inte så mycket. Han åkte och handlade en sväng men sen var vi mest inne och slappade. Känns både bra och dåligt. Ska vi någonsin komma igång liksom? Hans skola drar ju snart igång och jag ska väl förhoppningsvis få jobb snart också....så man borde öka takten kanske.
Så fort som jag känner mig piggare ska jag börja promenera på morgonen. Det är faktiskt himla härligt. Lyssna på lite bra musik och bara vandra på. Man vaknar på ett helt annat sätt faktiskt. :-)

Imorron händer det grejer...mer säger jag inte nu. Det är bara att vänta och se. Men jag är förväntansfull!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback