en helt vanlig onsdag

Ja, eller det har nästan varit en helt vanlig onsdag. Jag har varit på jobbintervju men jag tror inte jobbet blir mitt men det var kul att bli kallad. De sökte en lågstadielärare med inriktning på läs- och skrivinlärning för årskurs 3. Inte riktigt min inriktning men jag fick komma på intervju iaf, kul! Det var 21 sökande och 5 blev kallade och jag var en av dom! *jippie* Men som sagt, jobbet blir med största sannorlikhet inte mitt men det var kul att visa upp sig liksom. Rektorn var rätt trevlig och lätt att prata med. Jag skulle nog få höra innan helgen men som sagt, inga höga förväntningar. Inga förväntningar alls faktiskt. Imorron söker jag nya jobb. Har faktiskt skickat in en idag också. Får se vad som händer. :-) Jag ger mig inte så himla lätt!

Ikväll är det final, Project Runway. Men jag vet ju vem som vinner men det ska bli kul att se vem av Rami och Chris som får visa sin kollektion. Jag hoppas det blir Chris för han skulle nog göra en helt galen kollektion. =)

Har städat och plockat lite efter middagen. Så det ser okej ut i alla fall. Men lite damm i hörnen spelar väl ingen roll. Ikväll blir det att tända lite ljus nu när vi äntligen införskaffat fler värmeljus, mysfaktorn blir hög!

Nu håller jag tummarna lite och kastar mig i soffan och kollar lite på teve! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback