Dåligt!

Uppdateringarna har varit under all kritik. Vet inte varför riktigt för det är ju kul men tid och lust har inte funnits här. Jobbet har slukat allt och när jag väl är ledig är jag i stugan. Men jag har det bara bra! :-)

Åker neråt på lördag. Fasen va fyra veckor går snabbt! Och vad har jag gjort....tja, jobbat och varit i stugan. En helt underbar sommar! :-) Träffat kompisar och chillat. Perfekt i min smak. Jag vill inte ränna runt var enda lediga tid....det är ju inte semester!

Snart ska jag ut i stugan och imorron jobbar jag sista passet, ett kvällspass. Ska bli kul men jag kommer sakna mina gamlingar. Speciellt vissa.....!

Dags att hänga lite tvätt och sen ut. Kanske lite metning? Det gick tydligen inte så bra igår för mamma och pappa! :-)
Men jag brukar ju ha tur när det gäller napp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback