Bullbilder

Ja, hade ju tänkt lägga ut bilderna igår men det bidde inte så. Vi skulle även ha sett filmen "München" som gick på Kanal 5 men det bidde inte så heller. Hmm, vad biddde det igår då? Jo, det bidde bullar juh! 63 goda och härliga bullar. Fast jag tror inte det finns kvar 63 st idag...antalet minskar dagligen! Men det är ju det som är meningen. :-)



Vad är det som döljer sig under bakdukarna??




Jo, dom här godinarna! :-)



Nu ligger dom i tryggt förvar i frysen...men några finns även framme för fika.

Ikväll blir det hemmagjord pizza och lite film. Blir nog trevligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohhh de såg ju bara för smaskens ut. Kanske dags att baka bullar här med? Hur tusan gör du för att få dem så snygga?

2008-08-30 @ 19:05:38
Postat av: A

Goda är de ju med..... mmmumms :-)



glitter i ögat



/A

2008-09-02 @ 23:32:19
Postat av: Sara

Ja, jag vet inte hur jag gör? Bakar med en stor dos kärlek tror jag! Och vispat ägg och socker! :-)

Nej, jag gör nog inget speciellt.... men dom blev riktigt mumsiga! Det kan Anders intyga! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback