Oinspirerad


Under veckorna längtar jag alltid massor till helgen men så när helgen kommer känner jag mig helt matt och orkeslös. Bara sitter och stirrar i väggen känns det som. Kan inte sova länge på morgonen, idag gick jag upp halv åtta. Inte så kul på en lördag. Känner mig väldigt oinspirerad idag...vet inte varför. Har ju massor med saker att göra som jag MÅSTE göra men som inte blir gjorda! *suck* På veckorna skriver jag långa listor om vad jag ska göra under helgen..men det blir inte många kryss gjorda på den listan!

Jaja...hoppas att jag får lite fart senare på kvällen. Ibland kan det ju bli så....bullbak står på schemat samt lite städning, putsning av fönster och massa annat. Mamma och Pappa kommer på onsdag så det måste ju se snyggt ut.

Sen hade älsklingen pratat om bio också...så ja, vi får väl se!

Just nu tittar jag på ännu ett avsnitt av Sex and the city! Jag längtar tills filmen kommer. Tror det är i slutet av juni!

Det är nice väder iaf....inte jättesoligt men varmt. Det har börjat slå ut så mycket här...knoppar som brister! Fast...då kommer ju pollenhelvetet...men då är det bara att knapra piller!

Back to the city and the girls! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback