Måndag

Veckans första dag är nu gjord och det är skönt. Vad som är ännu skönare är att jag hade förberett mig på en hemskt jobbig dag, som det var förra måndagen, men så blev det inte idag utan betydligt lugnare. Var nästan lite förvånad själv över hur lugnt det var. Men rätt skönt också! =)

Efter jobbet idag bar det av en sväng på stan och shoppade en ny tröja samt nu bh...:Anders fyndade två par nya jeans...han har alltid tur med sånt. Dessutom var dom på rea också! Sen blev det handling och sen hem....åt rester från igår och nyss förberedde jag maten till imorron. Här pratar vi stora husmor igång! =) Men jag har ju bara underlättat för mig imorron och det känns bra. Bara en liten del kvar att göra då!

Klockan är redan sent och jag börja vara sömnig. Om jag la mig i sängen nu skulle nog jag somna..men det är lite väl tidigt! ;-)

De tre bästa sakerna med idag dåraah...

* Att det blev lugnare än vad jag trodde
* Att jag hittade en ny tröja och bh
* Att maten är förberedd inför imorron

Helt okej för att vara en måndag tycker jag. Nu blir det nog lite slappish i soffan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback