Veckan som gått...


....har gått väldigt fort och det har hänt massor!

Vi har varit till Lund och Köpenhamn med klassen måndag och tisdag men det orkar jag inte skriva om nu. Det var så mycket som hände men det var en kul resa! Aldrig har jag promenerat så mycket som dom två dagarna...jisses! Men vi fick ju se typ hela Köpenhamn så det var ju kul!

Helgen kommer att ägnas åt plugg plugg och åter plugg! Tenta om en vecka juh vilket känns konstigt...har nog inte fattat det ännu och därför är det så svårt att sätta igång och plugga! *hehe*

Har ju kollat på lite film och haft en skön slapparkväll och dag...var ju ledig idag och jag har inte gjort så mycket vettigt! :)

Nu ska vi plocka i ordning lite...kul att veta va? *haha*

Lite Köpenhamns bilder...det var en mycket fin stad..massor att se!









Ja. det blir säkerligen fler resor dit! Fast då vill jag uppleva staden i ett lite lugnare tempo! *haha*

Mys på! :-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Jo, gå fick vi ju, men såg som sagt otroligt mycket! Var kul. Är även kul att läsa din blogg :) Hoppas ni får en mysig lördagkväll! Kram madde

2007-09-22 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback