Trött


Det ordet sammanfattar mycket just nu!

Det har varit tre tidiga uppstigningar nu hela veckan och med tidigt menar jag att klockan ringer 04.30!! Det borde egentligen vara förbjudet att kliva upp så tidigt! Men men....

Idag har vi haft en tre timmars rask promenad i grupp genom Växjö och tittat på diverse byggnader och sånt i staden! Det känns i fötterna ikväll kan jag lungt säga!

Jag kom hem hyfsat tidigt....klev av tåget 15 och var hemma en kvart senare! Jag var väldigt trött och gick och vilade och sen ringde Anders och sa att bilen inte startade utan var helt död. Och det höll på ta knäcken på mig helt! De senaste 4 nätterna har jag i snitt sovit max 6 timmar och det är alldeles för lite för min del. Så bara det att bilen var paj gjorde inte saker lättare!
Vi fick inte tag på nån som kunde bogsera bilen utan Anders ställde den på en parkering och nu ikväll fick han hjälp av en klasskompis att bogsera den till en verkstad och jag HOPPAS verkligen att det inte är nåt allvarligt fel på den. Hans klasskompis sa att det kan vara nåt enkelt som en säkring eller nåt relä men han visste inte så noga! Men jag hoppas det är nåt lätt iaf...och att det inte blir alltför dyrt heller! Det är ju lite roligare att lägga pengarna på annat än bilrep!

Så nu är det snart dags att sova....går på övertid nu känner jag!

Slutet av veckan kommer kantas av pluggande...snart är det tentadags igen! Och jag har inte ens börjat läsa ordentligt ännu! *gaaaahhhh*

Men NU väntar nog sängen...jag hör hur kudden ropar! :-)

Sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback