Torsdag


Härligt att vara hemma idag och inte behöva åka till Växjö! Det var så skönt att få sova och slippa vakna av mobilen som piper kl 5! :-)

Vi har tagit det ganska så lungt idag....sen frukost och slappt! Jag har surfat runt lite och borde väl kanske eventuellt sätta mig och läsa lite kurslitteratur men det lockar inte så himla mycket nu....*haha*
men någon gång under dagen ska jag göra det iaf!

Väntar fortfarande på min mobilladdare som jag glömde i Oslo. Va dumt av mig att glömma den.
Jag är väldigt sparsam med batteriet och har den för det mesta avstängd. Ibland sätter jag igång den bara för att kolla om nån har ringt eller messat. Jag hoppas verkligen den kommer innan helgen iaf, annars är det kört. Det är ganska knäppt egentlgen att man känner sig så konstigt bara för att man inte har sin mobil igång. Snacka om ett i-landsproblem. *skrattar*

Nu är det bäst att ta itu med lite av dagens uppgifter.... måste hitta på vad vi ska äta till middag så vi slipper handla varje dag utan kan planera och bara handla en gång. Sånt gillar jag!
Vi har väl helgen klarad...bara fredag är kvar....nån som har nåt bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback