Tentan - helgen - veckan


Ja, då var äntligen tentan skriven! I fredags skrev jag så fingrarna glödde och när jag lämnade in den var det hela 26 sidor! Inte illa..men mitt långfinger på högerhand hade en mystisk knöl just där pennan legat! Nu börjar den gå bort vilket är skönt! Men lite överansträngd blev den allt!

sen var det naturligtvis dags för den obligatoriska tenta-pizzan! Det går ju inte att skriva en tenta utan den liksom! *håller tummarna* Sen hade vi en trevlig shoppingtur på stan, jag och 5 andra tjejer! Jag shoppade en ny halsduk - skitsnygg! :-) Så nu väntar jag bara på rätt väder att använda den i! Mer snööööööö! :-)

Resten av helgen har gått i lugnets tecken. Fast igår strulade bilen igen...vilket är helt otroligt störande. Troligen är det batteriet som behöver bytas för det är 9 år gammalt och då behöver det bytas ut! Så det kommer troligen att ske till helgen då Anders föräldrar kommer hit...tryggt att ha hjälp av en förälder när man gör sånt!

Idag blir det lite städning inför helgens besök och jag ska ta itu med min garderob som ser ut som sju svåra år! Allt är bara liksom intryckt och jag hittar inte länge mina kläder.... ja, alltså dom jag vill ha! Så jag är ganska irriterad varje morgon när jag letar efter något speciellt! Men idag ska det bli ändring på den irritationen i alla fall!

Senare idag ska vi till en kompis som har flyttat till en ny lägenhet som inte alls ligger långt från oss vilket är väldigt trevligt! Så nu blir det lite inflyttningsmiddag eller liknande. Är inte helt säker men trevligt kommer det att bli i alla fall!

Och är bara regnar det...har gjort det nästan hela helgen faktiskt vilket är trist! En vacker höst kan pigga upp det mesta!

Jo, igår  var vi ner på stan en sväng och jag har nog hittat dom glasögon jag vill ha! Det är så himla svårt att välja...man ska ju gärna trivas i dom i flera år för det är ju inte helt gratis att köpa nya! Helst vill jag även ha ett par solglasögon med styrka i...får se hur det blir med den saken!

Men nu så..kanske dags att angripa garderoben lite.... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback